کتاب پیوند جوان با نماز

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

بسم الله الرحمن الرحیم

دانلود کتاب پیوند جوان با نمازدانلود کتاب پیوند جوان با نماز

مقدمه کتاب: بی­گمان تشبیه نماز به عمود خیمه­ی دین، عالی­ترین تعریف از این عبادت باشکوه و بهترین تعبیر در میزان­سنجی آن با سایر اعمال است. به راستی چه چیز باشکوه­تر از گفت­وگوی رو در رو با پادشاه عالم هستی­ و ابراز نیاز به درگاه اوست؟!

نماز، مرحمی بر زخم­های روح مجروح از ضربه­های دنیا و دنیاپرستان، آرام جان خوبان و خداپرستان، نوازش دست خدای رؤوف بر سر انسان، و نزدبان صعود به قلّه­های انسانیت است.

نماز وسیله­ی برقراری ارتباط با خدای سبحان و عامل بازدارنده­ی انسان از کج راهه­های عصیان است.

با نماز است که می­شود از دام مشکلات اخلاقی و رفتاری نجات پیدا کرد، و ارتباطی عاشقانه با خدای خود برقرار نمود.

کتاب حاضر­ در صدد است تا با استعانت از آیات نورانی قرآن کریم، و روایات نجات­بخش معصومین (علیهم­السلام)، راه­کارهایی جهت تشویق جوانان عزیز به اقامه­ی نماز ارائه داده، و مشوّقی برای آن­ها در این مسیر نورانی باشد.  

در این کتاب پس از تبیین میزان اهمیّت نماز در زندگی، پاسخگوی برخی از شبهات جوانان عزیز در امر نماز بوده، و عوامل مهمّی که می­تواند زمینه­ی دوری آن­ها از نماز و عبادت را فراهم سازد، مورد بررسی قرار خواهیم داد. این کتاب علاوه بر آن که در پیوند جوان با نماز راه­گشای خوبی است، می­تواند به عنوان متن آموزشی جهت مربیان عزیز و دلسوز هم مورد استفاده قرار گیرد.    

نگارش کتاب «پیوند جوان با نماز»، در شب شهادت امام علی بن موسی الرضا (علیه­السلام) به اتمام رسید. امید که با عنایت آن امام رؤوف، همه­ی جوانان ایران اسلامی مزیّن به زینت نماز و ملبّس به لباس بندگی شده و بتوانند با رهایی پیروزمندانه از دام­های بندگی شیطان، خود را در جرگه­ی بندگان مخلص خداوند ببینند. انشاء الله. 

جهت تعظیم و ترویج شعائر دینی، چاپ کتاب برای علاقمندان به فعالیت های فرهنگی آزاد است.    

قیمت پشت جلد: 1600 تومان

تعداد صفحات: 80 صفحه

 

شماره تماس مرکز پخش

خرید تک جلدی: 02517835727

خرید در تعداد زیاد: 09136965983

 

»دانلود فایل کتاب«

 





برچسب ها : دانلود  , دانلود کتاب  , پیوند جوان با نماز  , کتاب پیوند جوان با نماز  ,