ابزار رایگان وبلاگ

بهمن 92 - ....اوج بندگی....✿ نماز ✿ Online Userنماز رمز موفقیت
@@@@ چاپ این صفحه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
وصیت شهدا
وصیت شهدا
گالری تصاویر

اسلایدشو

مراجع تقلید






ارتباط آنلاین
پاسخگوی مسائل شرعی و اعتقادی بصورت آنلاین از دفتر حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی
دوستان
ویرایش
پیوندها
حمایت از ما
لطفا برای حمایت از ما کلیک کنید (ضرر نمی کنید) 

Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

آمار و اطلاعات

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 90
کل بازدید : 435856
تعداد کل یاد داشت ها : 158
آخرین بازدید : 103/1/31    ساعت : 2:29 ع
ارتباط با ما
شما برای ارتباط با مدیر میتوانید از دو روش استفاده کنید 1:از طریق ایمیل که باید همین تصویر زیر را انتخاب کنید تماس با ما


2:از طریق گفتگوی آنلاین(چت کردن)
دیگر صفحات ما



جستجو
درباره ی ما



ادعای عشق به خدا ،از کسی که سجاده دلتنگ حضور اوست ؛ پذیرفتنی نیست ... نماز نجوای عاشقانه با محبوب است ... نماز پرواز از قفس روزمرگی هاست در فضای ملکوت ... دلم پرواز می خواهد ...عزیزان،عاشقان خدا با انتقادات و پیشنهادات سازنده ی خود ما را در جهت ارتقا سطح کیفی وبلاگ یاری کنید. و من الله التوفیق
نظر سنجی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
منتخب
ویرایش
لوگوی ما
آپلود سنتر
فایل های خود را از اینجا آپلود کنید
ساعت و اوقات شرعی
ساعت فلش مذهبی اوقات شرعی

موضوعات
نماز ، بهترین ماه ها ، رمز موفقیت ، حکمت نماز ، اسلام ، الگوی نماز ، حضرت آیت الله بهجت ، آیت الله بهجت ، آیت الله مکارم شیرازی ، رهنمود های آیت الله بهجت ، سفیانی کیست؟ ، شب زنده داری ، شب قدر ، شرایط توبه ، شناخت دین ، شهادت حضرت فاطمه(س) ، عید ، عید نوروز ، فلسفه ، فلسفه نماز ، فلسفه ی نماز ، کتاب پیوند جوان با نماز ، کیفیت نماز شب ، مشخصات سفیانی چیست؟ ، مظلومیت اسلام ، مفاتیح الحیات ، موعظه ، نقش نماز در مقابله با جنگ نرم ، نماز ائمه ، نماز پیامبر ، نماز پیامبر و ائمه ، نماز شب ، نماز عامل باز دارنده ی گناهان ، ورزش ، ولادت ، ولادت بانوی دو عالم ، ولادت حضرت فاطمه(س) ، کتابی با ارزش ، اسرار نماز ، اسرار نماز از زبان آیت الله بهجت ، آیت الله خامنه ای ، آثار نماز ، آخرالزمان ، آداب عید ، آداب عید نوروز ، آیا سفیانی با دجال تفاوتی دارد؟ ، آیات و روایات ، پاسخ به شبهات ، پیوند جوان با نماز ، پیوند نماز ، پیوند نماز با ورزش ، تحمت به اسلام ، تفسیر نمونه ، توبه ، جایگاه حضرت فاطمه(س) ، حجاب ، حضرت داوود ، حضرت سلیمان ، حضرت علی ، حضرت فاطمه ، حضرت فاطمه ی زهرا(س) ، حضور قلب در نماز ، الهی العفو ، امام علی(ع) ، اهمیت نماز از نظر آیات و روایات ، باز دارنه ی گناه ، برکات نماز ، حکمت نماز ، خرید کتاب ، داستان های قرآنی ، دانلود ، دانلود کتاب ، دجال ، دعای ندبه ، دین آسمانی ، دین بشر دوستی ، دین خدا ، دین عدالت ، دین محبت ، راز و نیاز ، راهکارهای حضور قلب در نماز ،

خبر جدید: تبدیل وبلاگ به سایت! از این به بعد بجای این آدرس: http://hayealssalat.parsiblog.com 

 

میتونید از این آدرس جدید: http://hayealssalat.tk  وارد شوید!

 

 

با تشکر فراوان از حمایت شما دوستان عزیز





      

قیام مختار ثقفی به خون خواهی امام حسین (علیه السلام)

 

 

مختار در سال اول هجری در روستای « لفغا» در نزدیکی شهر کوفه دیده به جهان گشود. پدرش ابو‌عبیده ثقفی و مادرش رومه دختر وهب بن عمرو بن معتب بود. 

بقیه در ادامه مطلب...

ادامه مطلب...



      

گل تقدیم شماپیامک ولادت امام حسن عسکری علیه السلامگل تقدیم شما

 




ای پسر فاطمه، نور هدی
سبزترین باغ بهار خدا
با تو دل از غصه رها می شود
پاکتر از آینه ها می شود
ای گل گلزار خدا، یا حسن عسکرى علیه السلام
آینه ی قبله نما یا حسن عسکرى علیه السلام
* * * * * * * * * *
میلاد یازدهمین امام، و سیزدهمین کشتی نجات آقا امام حسن عسکرى علیه السلام بر شما مبارک باد.
* * * * * * * * * *
دست بیفشانید و عود بسوزانید که یازدهمین مسافر بهار، از راه می رسد قدم هایش را شکوفه باران کنید!


* * * * * * * * * *
آمدی تا آفتاب رویت، قبله آفتاب گردان ها شود ولادت امام حسن عسکری علیه السلام مبارک باد.
* * * * * * * * * *
میلاد یازدهمین حجت خداوند، پیام آور آیینه و روشنی، بر رهروان صدیقش مبارک باد!

 

ادامه مطلب...



      

یعنی چی؟چرا انقلاب کردیم؟باید فکر کرد

 

 

 

آرام صحبت میکند من هم اما سریع میرسیم به میدان تجریش[2]. پیاده میشوم ، دست میدهد من هم ، با پیرمرد خداحافظی میکنم و در میان انبوه آهن آلات شهر گم میشود، من هم . دیر امده بود زود رفت ، کم صحبت کردیم و خیلی حرفها نزدیم ( مثلا نگفتم که امروز سیاست فرهنگی جمهوری اسلامی دفاع از اصل مقدس خانواده و عفاف هست ولی ما در زمان محمد رضا جشن شیراز رو داریم که در حضور سفرای خارجی به عنوان نمایش و انبساط خاطر حضار دو نفر بر روی سن عمل قبیحی را انجام میدهند که سفیر یکی از کشورهای اروپایی که خود در فساد یدی طولا دارند میگوید اگر این عمل در کشور ما انجام میشد چه آشوب ها که نمیشد یا مثلا تئاتری در طهران برگزار شد که در خیابان دو نفر ... که وقتی به شاه خبر میدهند کاملا بی تفاوت برخورد میکند البته از کسی که در جوانی به او تجاوز جنسی شده انتظار دیگری هم نیست و در باب عدالت به او نگفتم وقتی در اوایل انقلاب به روستای بشاگرد میروند مردم جلوی ماشین جهاد علف میگیرند اما امروز وقتی در شهری کوچک جهادی میروم با زمین چمن مصنوعی مواجه میشوم که آن روزها خوابش را هم نمی دیدند البته تا هنوز هم بعضی در کپر زندگی میکنند و فقیرند و باید این روند ادامه پیدا کند . به اونمیگویم محمد رضا را انگلیس ها خود انتخاب کردند و امروز ما خودمان برای خودمان تصمیم میگیریم ، به او نمیگویم که این همه پیشرفت زیر چکمه های استعمار به ثمر نشسته ) واصلی ترین نکته را هم به او نگفتم ، نکته ای که وقتی به مردم میگویم مثل آدم های گیج و منگ فقط نگاهم می کنند ، خیلی ناراحت میشوم چون کسی حرفم را نمیفهمد و فقط نگاهم میکنند و باز به نکته های سطحی که در شهر دیده اند برمیگردند[3] .

 

ادامه مطلب...



      

برای تشکر از خدا باید چه کار کنیم؟

 

       

این سول، سوال بسیار مهمی است. ما برای تشکر از هر کسی کاری انجام می‌دهیم. برای تشکر از دوستی که مدادش را به ما قرض می‌دهد، به او می‌گوییم: «خیلی ممنون که مدادت را به من دادی». برای تشکر از معلم خود نیز پس از پایان کلاس، به او «خسته نباشید» می‌گوییم و در روز معلم هم به او هدیه می‌دهیم. برای تشکر از زحمات مادرمان نیز، در کارهای خانه به او کمک می‌کنیم و در روز مادر برایش یک گُل با یک لباس یا یک کتاب می‌خریم  .


ادامه مطلب...



      

گل تقدیم شماولادت حضرت عبدالعظیم حسنی(علیه السلام)گل تقدیم شما

 

 

حضرت عبدالعظیم حسنی(علیه السلام) در چهارم ربیع الثانی سال 172 هـ .ق. در شهر مدینه چشم به جهان گشود. ایشان فرزند عبدالله بن علی، ‌از نوادگان امام حسن مجتبی(علیه السلام) است که نسبتش با چهار واسطه به آن حضرت می‌رسد .

 

ادامه مطلب...



      

وقوع غزوة دُومةُ الجَندل

 

 

در روز بیست و پنجم ربیع الاول سال پنجم هـ .ق. غزوة دُومةُ الجندل اتفاق افتاد. سبب بروز این غزوه آن بود که گروهی از اشرار مشرکان در اراضی « دُومة الجندل » در حاشیة شرقی شام همدست شده بودند و به کاروانها حمله می‌کردند. وقتی خبر این گستاخی و ستمگری آنها به مدینه رسید، رسول گرامی اسلام (صلی الله علیه و اله) «سباع بن عرفطه غفاری» را به جای خود در مدینه قرار دادند و با هزار نفر به سمت آن منطقه حرکت کردند. وقتی مسلمانان به آن نواحی رسیدند، مشرکان با مشاهدة سپاه اسلام و هیبت و شکوه آنها، جملگی پا به فرار گذاشتند و مسلمانان اموال آنها را برداشته، به مدینه بازگشتند. 
ـ ای کاش عبرت می‌گرفتند!
عبد الرحمن بن ابی لیلی می‌گوید: «من با ابوموسی اشعری از دُومة الجَندل عبور می‌کردیم؛ ابوموسی به من گفت: "زمانی که با پیامبر‌(صلی الله علیه و اله) به دومة الجندل رسیدیم آن حضرت به من فرمودند که در این مکان دو تن از بنی‌اسرائیل به جور حکم کردند، و به زودی در میان امت من دو تن در این مکان به جور حکم خواهند نمود"».
راوی می‌گوید: ابو موسی و عمر عاص برای حکمیت در صفین به دُومة الجندل رفتند و میان علی‌بن ابیطالب‌(علیه السلام) و معاویة ملعون حکم کردند. بعد از ماجرای حکمیت، ابو موسی اشعری را ملاقات کردم و به او گفتم: «مگر تو نبودی که از پیامبر‌(صلی الله علیه و اله) چنین حدیثی نقل کردی؟!» گفت: « والله المستعان‌» !!!






      

سفر حضرت معصومه (سلام الله علیها) به قم

 

 

 

از معروف ترین وقایع زندگانی حضرت معصومه(س) سفر آن حضرت به دیار قم است. از قرار معلوم، به واسطه ی عشق و علاقه ی خاص ایشان به برادر بزرگوار، هم چنین نامه ای که از امام به دست ایشان رسید،


عزم سفر به ایران نمود. هنگامی که موکب شریف ایشان به «ساوه» رسید آن حضرت به بیماری مبتلا شدند؛ در آن حال، ترجیح دادند که در قم باشند.
وقتی اهل قم آگاه شدند که قرار است دختر امام کاظم (ع) به قم تشریف فرما شوند، به استقبال ایشان شتافتند. در میان آن جمع، «موسی بن خزرج » در این کار مقدم همه ی آنان بود؛ همین که به خدمت آن مکرمه رسید، مهار ناقه ی آن حضرت را گرفت و ایشان را با اجلال تمام به قم آورد و خانه خود را به نور حضور ایشان روشن ساخت. خانه ی «موسی بن خزرج» به احترام اقامت هفده روزه ی آن بانوی بزرگ اسلام به صورت مدرسه در آمد و به «مدرسه ی ستّیه» موسوم گرید و محراب عبادت ایشان به نام «بیت النّور» تا امروز، عبادتگاه خاص و عام شده است . 






      





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...